Kilka słów o agencji

Jesteśmy kreatywną agencją reklamową ze Szczecina. Od ponad ośmiu lat działamy na rynku polskim oraz międzynarodowym. Budujemy swoje kompetencje w obszarze marketingu i reklamy.

Tworzymy zespół indywidualności. We współpracy cenimy pozytywną i partnerską relację – zapewne dlatego nasi klienci lubią z nami pracować. Wyróżnia nas kreatywność, wychodzenie poza schematy, nastawienie na efekt naszych działań i 100% unikatowych rozwiązań. Chcemy wyprzedzać konkurencję o innowacyjne pomysły i działania, których w świecie reklamy jeszcze nie było. Kreatywność jest dla nas ważna nie tylko w grafice, ale także (albo przede wszystkim!) w planowanych kampaniach reklamowych i niestandardowych działaniach on & offline. Pracujemy na miano najbardziej kreatywnej i innowacyjnej agencji reklamowej w regionie.

Naszym celem jest skuteczne wspieranie produktów i usług naszych klientów. Dlatego nieustannie staramy się być blisko nich, pomagając w rozwoju ich biznesu. Potrzeby naszych klientów są zróżnicowane, dlatego współpracę zawsze rozpoczynamy od wdrożenia naszego zespołu w specyfikę danej branży. Mając realny obraz sytuacji, możemy stworzyć i zaproponować skuteczny miks narzędzi marketingowych. Niezależnie, czy będzie to kreacja graficzna folderów, kampania reklamowa czy działania PR, wszystkie stanowią dla nas ważne narzędzie marketingowe. Z równie dużym zaangażowaniem będziemy pracować dla twojej marki.

Jako agencja reklamowa z doświadczeniem w wielu różnych obszarach rynku, na co dzień korzystamy z cennego doświadczenia i unikatowego know how. Nasi klienci wywodzą się z rozmaitych branż – budowlanej, morskiej, transportowej, finansowej czy przemysłowej. Z chęcią sprawdzimy się również w twojej dziedzinie.

Jak działamy

1. Spotkanie

Kluczowy moment w naszej współpracy. Wypracujemy wspólną wizję pracy nad marką, omówimy ogólny obraz branży, kontekst rynkowy i przede wszystkim rezultaty, jakich oczekujesz.

2. Brief

Baza do dalszych prac w agencji reklamowej. Na podstawie opracowanego przez nas szablonu dokumentu, klient precyzuje swoje oczekiwania, opisuje istotne dla projektu kwestie.

3. Analizowanie

Przed budową strategii, przeprowadzamy analizę, aby uzyskać obraz konsumenta i specyfiki branżowej, decyzji zakupowych oraz postaw konsumenckich prowadzących do zakupu.

4. Budowa strategii

Na podstawie przeprowadzonej analizy, budowany jest miks narzędzi marketingowych, które pozwolą na skuteczne dotarcie do grupy docelowej oraz atrakcyjne zaprezentowanie produktu.

5. Prace kreatywne

Elementy strategii uzyskują swoją dedykowaną graficzną formę. Do pracy przystępują grafik oraz copywriter, tworząc wspólnie komunikację graficzną o odpowiedniej estetyce i perswazyjnej treści.

6. Rezultaty i wdrożenie

Opracowujemy prezentację zawierającą strategię, koncepcje graficzne i zestawienie kosztów. Po zaaprobowaniu ich przez klienta czy wspólnych modyfikacjach, następuje wdrożenie planu zwieńczone raportem.