Działania Public Relations

Tworzymy skuteczne strategie komunikacji PR oraz e-PR dla osób, firm oraz marek. Budujemy relacje z mediami, zajmujemy się kreowaniem i kolportażem właściwych treści.

Nasza codzienna praca polega na kreacji pozytywnego wizerunku marki w mediach, wśród opinii publicznej oraz w sieci. Współpracujemy dziennikarzami ze wszystkich mediów: telewizji, radia, prasy oraz internetu, w tym z blogerami i vlogerami.

Zajmujemy się organizacją konferencji prasowych i briefingów, prowadzeniem komunikacji marketingowej, organizacją wydarzeń specjalnych oraz imprez integracyjnych, sponsoringiem, patronatem medialnym i firmowym. Stale monitorujemy i analizujemy zasoby mediów. Oferujemy doradztwo przy tworzeniu działań marketingowych: planów i akcji marketingowych, materiałów firmowych (warstwa graficzna oraz redakcja treści: foldery, katalogi, raporty roczne, case studies, infografiki, komunikacja korporacyjna, strony www).

Poprzez działania PR oraz e-PR stajemy się łącznikiem pomiędzy marką, a konsumentami oraz opinią publiczną. Trzymamy rękę na pulsie wydarzeń, nadając treściom właściwy bieg. Strategie Public Relations przekładamy na zrozumiałą i atrakcyjną komunikację z konsumentem. PR wpływa bezpośrednio na budowę reputacji, lojalności, a przede wszystkim rozwiązuje dylematy konsumenta przy wyborze podobnych produktów czy usług.

Zakres usług w obszarze Public Relations:

  • budowanie relacji z mediami
  • strategie marketingowe
  • budowa reputacji marki
  • organizacja konferencji prasowych
  • imprezy firmowe i integracyjne
  • Strategie e-PR
  • strategie Public Relations
  • redakcja i emisja treści PR
  • prowadzenie biura prasowego
  • wydarzenia specjalne, akcje, happeningi
  • doradztwo marketingowe i PR
  • kanały Social Media, blogi, vlogi

Twoje korzyści

  • budowa pozytywnego wizerunku marki
  • monitoring przepływu informacji
  • budowa reputacji firmy
  • podniesienie świadomości marki
  • wpływ na kreację wizerunku
  • doradztwo i wsparcie specjalistów agencji